آژانس اتمی قطعنامه ضد ایرانی را به تصویب رساند وزیر جنگ اسرائیل: برای مذاکره با حماس، حمله به غزه را متوقف نخواهیم کرد سردار رادان: خدمت در مأموریت اربعین قیمت ندارد مخبر: باز شدن پای رژیم صهیونیستی در منطقه باعث ایجاد ناامنی می‌شود تعرض صهیونیست‌ها به خبرنگاران و اموال فلسطینیان در راهپیمایی پرچم + فیلم و عکس «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی شهادت ۴۰۰ نفر در لبنان از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) نتانیاهو: حماس، حزب‌الله و ایران می‌خواهند ما را از روی نقشه محو کنند چه زمانی تبلیغات نامزد‌های ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آغاز می‌شود؟ ده‌ها شهید و زخمی در حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به غزه (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله لبنان سکوی «گنبد آهنین» را منهدم کرد تل‌آویو قصد دارد ۲۵ جنگنده اف-۳۵ از آمریکا بخرد بزرگ‌ترین رزمایش ناتو در دریای بالتیک آغاز شد وال‌استریت‌ژورنال از دیده‌شدن نشانه‌های زوال عقل در بایدن خبر داد نخست‌وزیر انگلیس: وضعیت غزه هولناک است | از طرح آمریکا برای آتش‌بس حمایت می‌کنیم زاکانی: رای می‌آورم! باقری کنی: انتظار می‌رود همه کشور‌ها براساس رویکرد فنی آژانس رفتار کنند مرتضوی درحاشیه جلسه دولت: آمده‌ام که بمانم تاکید معاون حقوقی ریاست جمهوری بر بی‌طرفی دولت در انتخابات ۱۴۰۳
سرخط خبرها

وزیر ورزش: تلاش می‌کنیم استقلال از آسیا محروم نشود| مطالبات و بدهی‌ها باید پرداخت شود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۷۳۶۱
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
وزیر ورزش: تلاش می‌کنیم استقلال از آسیا محروم نشود| مطالبات و بدهی‌ها باید پرداخت شود+ فیلم
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم استقلال از آسیا محروم نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: بیش از دو سال پیش با رفتن یک سری از افراد از جمله سرمربی تیم استقلال یک‌سری دیون و مطالبات حقوقی و بین المللی مطرح شد که باید پیگیری و پرداخت می‌شد؛ بنابراین این مسئله مطلب جدیدی نبود که مثلا فرض کنید در یک هفته یا ۱۰ روز یا یک ماه گذشته اتفاق افتاده باشد و مطلبی بود که در ادوار مدیریتی اخیر، وزارت ورزش و اعضای هئیت مدیره استقلال از آن آگاه بودند.

وزیر ورزش افزود: منابعی از طرف وزارت ورزش با واگذاری‌هایی که صورت گرفت برای پرداخت مطالبات تامین شده بود، اما با پایان یافتن این مهلت قانونی نهایتا مشکلات حقوقی برای باشگاه به وجود آمد. بر اساس توضیحاتی که معاون اداره مالی و ورزش قهرمانی وزارتخانه به ما دادند مطالبات از باشگاه استقلال عدیده بوده و ما سعی کردیم آنچه از دست سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش برای حمایت از باشگاه استقلال و پرسپولیس بر می‌آید انجام دهد.

سجادی اضافه کرد: من هرگونه کمکی که بتوانم انجام می‌دهم و قول مساعد از فدراسیون فوتبال گرفتم که اگر فرجه‌ای باشد استفاده کنیم تا اگر بشود مذاکرات با افرادی که از باشگاه استقلال مطالبه دارند صورت گیرد تا از زمان باقی مانده البته اگر زمانی باقی مانده باشد، استفاده شود و استقلال از آسیا محروم نشود. البته برخی می‌گویند زمان تمام شده و فقط برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقال زمان باقی است، در هر صورت آنچه از دست وزارت ورزش برمی‌آید انجام می‌دهد تا هواداران را خوشحال کنیم و اگر بشود این فرصت احیا شود.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: ما از تمام فرصت باقی مانده در حال استفاده هستیم تا مشکل حضور استقلال در آسیا را رفع کنیم، اما اگر فرصت برای حضور استقلال در آسیا تمام شده باشد، با توجه به سهمیه ۳+۱ که برای تیم‌های ایرانی وجود دارد، یک تیم دیگر از لیگ برتر کشورمان جایگزین استقلال می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->